torsdag 19 augusti 2010

Radio!

 

Superduperbra radio på P3 på morgonpasset. Ola Selmén. Tyvärr är det bara nu i sommar han är programledare och sista dagen är imorgon. Här är han på bild tillsammans med ännu en av mina favoriter, Nick Schröder. Får jag för mycket abstinens får jag nog se några gamla repriser på Amigo A-A-Amigo, ett barnprogram de varit programledare för!

 

Igår var jag hemma hos Diddi och fick god lunch. Sen gick vi Prins Bertils Stig – eller iallfall en del av den. 9 km blev det totalt. Super att kombinera skitsnack med promenad – bättre än fika iallfall =)

 

Går trögt med min LCHF-diet. Svårt när man äter hos kompisar, kan ju inte riktigt be dem laga specialmat för att man försöker gå ner i vikt.. Blev lasagne hos Ellinor i tisdags och pasta hos Diddi igår. Mycket kolhydrater där.. jaja. Har ju skippat allt annat onyttigt så är jag bara envis ska det väl ge resultat ändå!


 

Gick inte så bra att byta bank heller... plötsligt när jag loggar in har jag inga pengar på några konton alls... Inga pensionspengar, inga fonder - nada. Som tur är har jag inga huslån heller... =) Får ringa banken och klura ut vad som hänt idag. Nu är det ändå en hel vecka sedan - det börjar tryta i plånboken! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar