tisdag 27 juli 2010

Glänninge sjö. Min "hemma-oas"

Längtar till havet. Var helt inne på att ta bilen ner till havet och sätta mig där med nosen i en bok - men kom på att jag ju drack en öl till maten (toast skagen by the way). Tur att vi har vårt lilla vattenhål bara några 100 meter ner för gatan då :-D Vet inte hur många varv runt sjön det har blivit under mina snart tre år här i Laholm - men många.

Min älskade sambo verkar blivit matförgiftad eller åkt på någon skit. Kräktes gjorde han iallafall. Känns helt ok att lämna huset då. Han skulle ändå sova stackarn så jag passar på att sitta här med min bok.

Jag hade fel innan. This is what summer is all about! Varma sommarkvällar - vindstilla - vatten och en bra bok!

Published with Blogger-droid v1.4.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar